Τα ανέκδοτα της Εβδομάδας

Τα μαλλιά σηκώνουν βάρος 3κιλά.
Το πέος είναι 3 φορές ο αντίχειρας.
 
Ο μηριαίος είναι σκληρός σαν τσιμέντο.
Η καρδιά της γυναίκας χτυπάει γρηγορότερα από του άνδρα.
Χρησιμοποιούμε 300 μύες για να ισορροπήσουμε το σώμα μας.
Η γυναίκα έχει διαβάσει όλο το κείμενο.
Ο άνδρας ακόμα μετράει τον αντίχειρα του...
  -----------------------------------------------------------------------------------------------------
Πάει ένας τύπος σε φαρμακείο κ ζητάει 2 κουτιά προφυλακτικά.
Ο φαρμακοποιός του τα δίνει, τα πληρώνει κ πάει να φύγει.
Ο φαρμακοποιός τον ρωτάει.. Σακούλα θέλεις;
Κι ο τύπος.. Όχι.. ψιλοβλέπεται η γκόμενα..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Η δασκάλα ζητά από τα παιδιά να πουν τι δουλειά κάνουν οι πατεράδες τους:
- Πες μας Γιαννάκη!
- Ο μπαμπάς μου είναι πυροσβέστης. Σβήνει τις φωτιές και σώζει τους ανθρώπους που παγιδεύτηκαν...
- Πολύ ωραία, η σειρά σου Κωστάκη.
... - Ο δικός μου ο πατέρας είναι γιατρός. Εξετάζει τους ανθρώπους και τους δίνει φάρμακα όταν είναι άρρωστοι.
- Θαυμάσια! Εσένα Δημητράκη τι δουλειά κάνει ο πατέρας σου;
- Εμένα ο μπαμπάς μου -λέει χαμηλόφωνα- είναι χορευτής σε ένα gay club. Χορεύει στην μπάρα, οι πελάτες βάζουν χρήματα στα εσώρουχα του, και αν έχουν να πληρώσουν καλά ο μπαμπάς πάει μαζί τους στο απέναντι ξενοδοχείο.
Στα πρόθυρα εγκεφαλικού η δασκάλα στέλνει τους μαθητές στο προαύλιο του σχολείου κρατώντας μόνο το μικρό Δημητράκη.
- Δεν ήξερα ότι ο πατέρας σου κάνει αυτή την δουλειά, μικρέ μου... 
- Με συγχωρείτε κυρία, λέει με δάκρυα ο Δημητράκης. Σας είπα ψέματα, ο πατέρας μου είναι οικονομικός σύμβουλος του Γιώργου Παπανδρέου αλλά ντρεπόμουν να το πω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου