ΓΥΜΝΑΣΟΥ ΜΕ ΣΤΥΛ.





Οκ. Είναι η ιδέα μου ή τα γυμναστήρια έχουν καταντήσει πασαρέλα;



Ειλικρινά…. Θυμάμαι παλαιότερα όταν πήγαινα οι άνθρωποι εκεί ήταν απλά ντυμένοι, με τη φορμούλα τους και τη φαρδιά τους μπλούζα, με τα ακουστικά στα αυτιά και τον ιδρώτα να τρεεεεεεχει. Σήμερα; Σήμερα έχει το εξής : άντρες και γυναίκες όλων των ηλικιών με κολλητά μπλουζάκια. Κολλητά μπλουζάκια, φανελάκια ή ακόμα και τίποτα….

Ο ιδρώτας έχει αντικατασταθεί από πέντε λεπτά γυμναστική και δέκα λεπτά ηρεμίας και αποσμητικού και πηγαινοερχόματα (δικιά μου λέξη , don’t judge) στη τουαλέτα, και όχι αγόρια δεν είναι μόνο τα κορίτσια που το κάνουν αυτό….. Ελάτε στο γυμναστήριό μου και θα δείτε. Βέβαια για να μην είμαι και τελείως άδικη τα κορίτσια έχουν ξεφύγει πολύ περισσότερο.

Ας αφήσουμε τα κολλητά ρούχα γιατί οκ ας το παραδεχτούμε 1)σε κάποιες φαίνεται ωραίο και 2) έτσι είναι σήμερα οι γυναίκες, θα προκαλέσουν μέχρι και στο νοσοκομείο που έχουν μπει για να δουν τι είναι αυτά τα βακτηρίδια στα πόδια τους…. Γυναίκες.

Το μακιγιάζ τους δεν περιγράφεται. Κάθε μέρα εγώ πάω κυριολεκτικά σαν τον λέτσο και στα μισά νιώθω και άσχημα. Τριγύρω μου κοπέλες με φουλ μακιγιάζ και μαλλί κομμωτηρίου . Αρώματα με πνίγουν και τα χαχανητά γεμίζουν το χώρο. Παντού πάνε ανά ζευγάρια και άμα κάνεις το λάθος και πας απόγευμα αντί για πρωί δεν μπορείς να βρεις άδειο όργανο αφού είτε είναι όλα γεμάτα είτε τα έχουν κλεισμένα βάζοντας ένα μπουκάλι νερό. Αν πας και ανέβεις εμφανίζεται από το πουθενά κάποια με ύφος και λέει ‘’Καλά δεν βλέπεις; Εγώ είμαι εδώ.’’ ‘’Μα δεν ήσουν καν μέσα στο γυμναστήριο.’’ Και μετά σε κοιτάει σαν να είσαι χαζή και φεύγεις για να μην την χτυπήσεις και μαζευτούν και οι φίλες της και κάνεις μαζική δολοφονία.

Οι άντρες είναι πιο απλοί. Κάθονται στους καθρέφτες μπροστά βάζουν όσα πιο πολλά βάρη μπορούν και αρχίζουν να κάνουν κάτι ήχους που με κάνουν να νομίζω ότι κάποιος πεθαίνει. Άσε το χρώμα τους. Κάνουν διαγωνισμό για το ποιος θα κοκκινίσει περισσότερο. Μια μέρα κέρδισε ένας που μελάνιασε.
Το χρώμα του γυμναστηρίου είναι μωβ – λιλά. Girl friendly το κάνανε. (Λεφτά δεν έχει το Τ.Ε.Ι αλλά το γυμναστήριο ανανεώθηκε.). Κάθε φορά που μπαίνω μέσα νιώθω ότι μπαίνω στη χώρα της Barbie.Κύριε που είχατε αυτή την ιδέα: ΓΙΑΤΙ; Έλεος πια.
Μουσική. Από την μια η τηλεόραση ανοιχτή να παίζει ότι ναναι και το ραδιόφωνο από την άλλη να φτιάχνουν μαζί ένα πολύ περίεργο mix. Το καλύτερο είναι όταν τραγουδάνε και οι υπόλοιποι..Καντάδες πρωί -πρωί.
Πάντως προτιμώ να μοιάζω έτσι παρα έτσι
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου