ONE TWO THREE GO!


Είναι τόσο τραγικό να χαλάει η ιδέα που έχεις για ένα άτομο ( ή και περισσότερα ) ή πρέπει επιτέλους να βλέπουμε ως έχουν τα πρόσωπα που έχουμε γύρω μας και να μην φτιάχνουμε δικά μας σενάρια στο μυαλό μας. Οι φίλοι μας είναι πάντα εκεί, μας ακούν. Η οικογένειά μας είναι δεμένη. Τα προσωπικά και τα επαγγελματικά πάνε καλά κανένα πρόβλημα.
Μπλα μπλα μπλα.



Για ένα πολύ μεγάλο διάστημα είχα πέσει σε αυτό το τρυπάκι. Όχι ότι φταίει κάποιος άλλος από εμένα αλλά έπρεπε να περάσει καιρός μέχρι να το δω. Υπερασπιζόμουν άτομα που είχα δίπλα μου και τελικά αποδείχτηκαν ότι δεν άξιζαν. Πέρασα χρόνια με το να σκέφτομαι πρώτα αυτούς και μετά εμένα. Θα μπορούσα να έχω κάνει τόσα πολλά και να έχω γεμίσει εμπειρίες αλλά επέλεξα να σπαταλάω το χρόνο μου με το να συζητάω τα δικά τους θέματα και να κάνουμε τα ίδια ξανά και ξανά.

Αποτέλεσμα; Βγήκα και από κάτω. Λίγο προς το τέλος έπεσαν οι μάσκες. Είδα και άκουσα την πραγματικότητα και μου πήρε περίπου δύο χρόνια για να ξεπεράσω αυτή τη τετράχρονη '' εμπειρία''. Μόνο ένα πράγμα μετανιώνω μόνο. Ο χρόνος που έχασα δεν θα ξανά έρθει και οι καυγάδες με την οικογένεια μου θα μπορούσαν να μην υπήρχαν καν ούτε σαν όνειρο.
Όσο και να σου μιλάνε αυτοί που όντως νοιάζονται για σένα  πρέπει μόνος σου να δεις τις αρνητικές επιρροές ενός ατόμου πάνω σου. Θα κάνεις πολλά λάθη στο ενδιάμεσο απλά μην μετανιώσεις που γνώρισες αυτό το άτομο γιατί εν τέλη και χάρη σου έκαναν. Σε βοήθησαν να ωριμάσεις λίγο πιο γρήγορα και να αποκτήσεις ένα ραντάρ για αυτά τα άτομα.

 Όσο για την οικογένεια εκεί όλα πάντα είναι πιο περίπλοκα. Αν τους φίλους μας τους επιλέγουμε την οικογένεια μας όχι. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι οι πιο σημαντική σχέση αυτή του παιδιού με τους γονείς και τα αδέρφια του. Φυσικά εγώ αν συγκεντρώσω τις αναμνήσεις μου οι περισσότερες είναι καλές.  Ποια οικογένεια δεν έχει τα προβλήματά της και δεν περνάει ανά διαστήματα τις δικές της δυσκολίες;  Όλες. Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι μπορεί να ξέρω κάποιο άτομο και να μου παρουσιάζει την οικογένεια του ή τη ζωή του γενικά ως τέλεια. Εγώ ρε φίλε γιατί να κάτσω και να ασχοληθώ να σου πω τι ακριβώς συμβαίνει με εμένα και εσύ απλά να  χαμογελάσεις ψεύτικα να μην απαντήσεις καν και να αρχίσεις να λες ακριβώς το αντίθετο από οοοοοοοτι άκουσες. Η τελευταία πραγματικά τραγική κατάσταση που μου συνέβη ευτυχώς δεν ήταν με φίλο.

Είμαι στα ΚΤΕΛ ακούω μουσική δεν ενοχλώ κανέναν , τα κλασσικά. Δίπλα μου μια γυναίκα κοντά πενήντα χρονών. Η συζήτηση ξεκίνησε με το να μου πει να μην έχω τόσο δυνατά τη μουσική γιατί θα έχω θέμα στο μέλλον. Μετά περάσαμε στο να μου πει όλη της την οικογενειακή κατάσταση. Είδα όλες της τις φωτογραφίες στο κινητό της. Μου έδειξε τις κόρες της και κάποιες συζητήσεις στο viber. Είδα τα εισιτήρια της από τα ταξίδια της τους τελευταίους μήνες. Μου είπε πόσα ξόδεψε σε ένα γυμναστήριο που δεν πάτησε ποτέ ( 1.000 ευρώ ντούκου παρεπιπτόντως) και όταν της είπα ότι απλά πλήρωσα 15 ευρώ για να πάω στο δημοτικό γυμναστήριο και ότι περπατάω είκοσι λεπτά για αν φτάσω μου έριξε ένα βλέμμα όλο λύπηση. Οι κόρες της ζουν μόνες τους και στέκονται στα πόδια τους( με μηνιαία ποσά φυσικά για βοήθεια). Η τύπισσα ρώτησε για το τυπικό για εμένα και αφού μίλησα δέκα ολόκληρα λεπτά είπε απλά ένα '' Α! ωραία''  και μετά μου είπε την ιστορία της κουμπάρας της. Ταξίδια λεφτά σνομπ ύφος και πολλή υποκρισία. Όλα τέλεια και επειδή εγώ είπα κάποια πιο απλά καθημερινά πράγματα έχασε το ενδιαφέρον της. Φαινόταν ξεκάθαρα στις εκφράσεις της. Μέχρι που γύρισε στους πίσω για να μιλήσει αλλά όταν δεν βρήκε ανταπόκριση ξανά κέρδισα την αποκλιστικότητα (yeeeeah!).

Ας το ξεκαθαρίσουμε δεν με πείραξε  ούτε η ''τέλεια'' ζωή της ούτε τίποτα. Ζωή να έχει να χαραμίζει όσα λεφτά θέλει. Μην πας όμως να μου βγάλεις τη ζωή μου κοινή, είσαι ξένη προς εμένα και κάποια άλλη θα σε έβριζε. Το θέμα είναι ότι δεν τη κατηγορώ. Έτσι έμαθε έτσι κάνει. Άμα δεν έχεις δουλέψει μια μέρα στη ζωή σου και μένεις Γλυφάδα και είσαι όλο το στερεότυπο της γυναίκας- γλάστρας δεν φταις.

Πάει  η θετική μου ενέργεια και σήμερα. Εν τέλη το point μου ήταν απλά να σταματήσουμε τη τόση ψευτιά μέσα μας και ας αποδεχτούμε τη ζωή μας ως έχει. Αν θέλουμε να την αλλάξουμε ας το κάνουμε βρε αδερφέ, αλλά με πράξεις όχι με ψέματα. Ο καθένας έχει δικαίωμα να ζήσει όπως θέλει ακόμα και να υποβιβάζει τους άλλους και λέει  ψέματα μέχρι και στον εαυτό του απλά να έχει επίγνωση ότι υπάρχουν και συνέπειες. Πόσο απειλητικό ήταν αυτό.  (miex miex miex )Όχι ότι εγώ είμαι η τέλεια. Ούτε κατά προσέγγιση, Έχω επίγνωση όμως πλέον για κάποια βασικά πράγματα για τον εαυτό μου , τη ζωή μου και τους γύρω μου και μια ειλικρινής απάντηση είναι ο,τι πιο βασικό μπορώ να προσφέρω και να μου δώσουν.

   Πόσο βαθυστόχαστες σκέψεις κάνω πάλι και σήμερα. Φτου μου!!!!! και για να τελειώνουμε :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου