zzzboom Ανέκδοτα- Ατάκες για να ρίξετε τις γυναίκες

01.Μήπως είσαι κουρασμένη; Ερχόσουν στο μυαλό μου όλη μέρα.

02.Ωραίο φόρεμα. Θα έδειχνε πολύ πιο όμορφο κρεμασμένο στο δωμάτιό μου.

03.Γά**σέ με αν κάνω λάθος, αλλά Ανδρομέδα δεν λέγεσαι;

04.Αν ήμασταν σκιουράκια θα έβαζα ένα φουντούκι στην τρύπα σου.

05.Παίρνεις πί**ς σε αγνώστους; όχι; τότε να σου συστηθώ, λέγομαι Ρούλης.

06.Ε, μωρό, θες να φάμε πίτσα και να γαμ**ε; όχι; γιατί δεν σου αρέσει η πίτσα;

07.Θες να παίξουμε το λιοντάρι; γονάτισε στα τέσσερα και φάε το κρέας μου.

08.Ξέρεις τι μου αρέσει γύρω από σένα; Τα χέρια μου!

09.Είσαι τόσο γλυκιά, ώστε μόλις σε είδα έπαθα τερηδόνα.

10.Α, ώστε εσύ προκαλείς το φαινόμενο της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας.

11.Μήπως έχεις τηλεκάρτα; θέλω να πάρω την μητέρα μου και να τις πω ότι μόλις τώρα βρήκα την γυναίκα των ονείρων μου.

12.Πιστεύεις στον Θεό; ωραία γιατί εγώ είμαι η απάντηση στις προσευχές σου.

13.Λέγομαι και " καφές " γιατί θα σε κρατήσω ξύπνια όλη νύχτα .

14.Ο πληθωρισμός δεν είναι το μόνο πράγμα που σηκώνεται εδώ πέρα .

15.Ξέρεις ότι είμαι μάγος ; Λοιπόν , θα έρθεις στο σπίτι μου , θα το κάνουμε και μετά θα εξαφανιστείς !

16.Έχω και μια ρομαντική πλευρά . Πάμε στο δωμάτιο μου να δούμε αν θα την βρεις ;

17.Το χρώμα των μαλλιών σου ταιριάζει τέλεια με το χρώμα στο μαξιλάρι μου .

18.Μήπως είσαι ο διακόπτης μου ; μόλις σε βλέπω , με ανάβεις !

19.Μου φαίνεσαι γνωστή , εσύ δεν είσαι το κορίτσι στα όνειρά μου ;

20.Πότε πρέπει να επιστρέψεις στον Παράδεισο ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου