Η μπλέ Ρωσσίδα


Εντάξει. Ενταααξει!!!

Έβλεπα τόσο καιρό αυτήν εδώ να γράφει και να γράφει σε αυτό το πράγμα με τις εικόνες και δεν είχα καταλάβει όλες του τις δυνατότητες. Καλά, ένα screenshot, ένα delete τα έκανα. αλλά αυτό είναι  τέλειο. Μπορώ να γράφω για τη ζωή μου και να σας το δείχνω. 

Με λένε Luna( η μάνα μου το σκέφτηκε .μεγάλη επιτυχία στην πρωτοτυπία αυτή η κοπέλα) και είμαι γάτα ( προφανώς !σιγά μη μπορούσε ένας σκύλος να μάθει να γράφει στο κουτί). 
Εγώ κοιμόμουν ήσυχα και ωραία στο δρόμο στη γωνιά μου και ξαφνικά ακούω μια τσιρίδα και δυο χέρια με σηκώσανε. Αν δεν μου άρεσε η ζέστη της αγκαλιάς θα της είχα ρήξει καμία αλλά έχε χάρη που μου κανε και τη κοιλίτσα μου. Μείναμε πολύ ώρα εκεί θυμάμαι γιατί αυτοί που με σηκώσανε μαλώνανε για το αν θα με πάρουν ( ο μπαμπας το έπαιζε και δυσκολος και τώρα μου χει αδυναμία).
Φυσικά και με πήραν μαζί τους. και αρχίζει το βασσανό  μουυυυ..

Με κάνανε μπάνιο γιατί λεεί ήμουν βρώμικη. Με πήγαν σε εναν κύριο που με τσιμπούσε με μια βελόνα και μου έβαζε θερμόμετρο στο ποπό μου. Και όχι μόνο αυτό με ζύγιζε κιολας. Λες και δεν ξέρει οτι δεν ζυγίζουμε μια κυρία μπροστά σε τόσο κόσμο. Είναι αγενές.Και με είπε και κοινή Ευρωπαϊκή.Blue Russian με λεει η μαμα αυτό λέω και εγώ στις φίλες μου που ζουν απέναντι ( σκυλια είναι το πιστεύουν).

Με φέρανε και σπίτι. Ε και; Λες και εκτιμούν τις διακοσμητικές μου προτιμήσεις. Βάζουν ας πούμε ένα ποτήρι με νερό στο τραπέζι( όχι δεν το σπάω,δεν είμαι τοσο προβλέψιμη) ε και πάω και το πίνω. Πάλι τσιρίδες αυτή. Τσιρίδες και ο άλλος ε  και εγώ τους βαριέμαι και πάω στη γειτόνισσα για βόλτα να ηρεμίσουν. Εντομεταξύ θα πουντιάσουμε εδω μέσα. Κάθε φορα που βγαίνω απο τη τουαλέτα μου τρέχουν προς όλες τις μεριές και ανοίγουν  τα παράθυρα. 

Το τερματίσανε όταν μου φέρανε τον αδερφό μου σπίτι. Καλά. Ένα πράμα με φτερά. Παπαγάλος λεει είναι. Τσίφτη τον φωνάζουν . Όλο τσιρ τσιρ τσιρ αυτο το παιδί και άμα του απαντήσω μου λένε οτι έχουμε δημοκρατία σε αυτο το σπίτι και να τον αφήσω να μιλάει. Καμία λογική!Εγώ πάντως είμαι φιλική. Πάω και του κάνω παρέα έξω . Προσπαθώ να τον φτάσω για να τον ακούω καλύτερα αλλά με κάτεβάζουν απο το τραπέζι φωνάζοντας. Κουφή θα καταντήσω εδω μέσα. 

Αυτά τα λίγα για αρχή! Πάω να ξαπλώσω γιατί ήταν πολύ κουραστική μέρα σήμερα. Κινυγούσα τη μαμά πάνω κάτω. 


( Καλά πολύ κουκλί είμαι.Φτου μου!)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου