Όνειρα, πουλιά μου ταξιδιάρικα!


Ξύπνησα και ήμουν πολύ μπερδεμένη. Τι σκατά είδα πάλι;

Ζούσαμε λέει σε  ένα ανδροκρατούμενο κόσμο. Οι γυναίκες δεν είχαν δικαίωμα επιλογής. Οι άντρες μπορούσαν να περπατάνε ελεύθεροι αλλά οι γυναίκες ήταν είδος προς κυνήγι κυριολεκτικά. Λίγες εξαιρέσεις αντρών υπήρχαν που βοηθούσαν κάποιες γυναίκες να κρυφτούν κάτω από τη γη σαν τυφλοπόντικες για να μην τις βρουν και τις πάρουν για δουλεμπόριο.

Μένανε σε κάτι άδεια δωμάτια πολλές γυναίκες μαζί με μωρά και μικρά κοριτσάκια. Μπορούσαν να κυκλοφορούν μόνο συγκεκριμένες ώρες και όχι εκτός υπογείου με το φόβο μη τις δουν. Οι άντρες φρόντιζαν να έχουν φαγητό και νερό και είδη υγιεινής . μερικοί από αυτούς ήταν συγγενείς των γυναικών ή και τελείως άσχετοι που πίστευαν ότι χρειαζόταν μια αλλαγή στη κοινωνία.
Μια μέρα δέχτηκαν επίθεση. Μάζεψαν όλες τις γυναίκες και φυλάκισαν τους άντρες. Τις πήγαν σε ένα μεγάλο κτίσμα και ενώ νόμιζαν ότι θα τις σκοτώσουν τις έκαναν μπάνιο και τους έδωσαν ωραία ρούχα. Τις βοήθησαν άλλες γυναίκες και ετοιμάστηκαν λες και ήταν θεότητες. Τις οδήγησαν έξω στο κήπο και εκεί τις έβαλαν να κάτσουν στο κέντρο και ένα φως τις τύφλωσε. Τριγύρω τους άντρες με κουστούμια καθόντουσαν σε τραπέζια . μουσική άρχισε να παίζει και ξαφνικά από το πουθενά δαχτυλίδια ξεκίνησαν να πετάνε τριγύρω τους. Οι γυναίκες δεν καταλάβαιναν τι γινόταν αλλά σιγά- σιγά  ξεκίνησαν να μαγεύονται από το χρυσό και τις πέτρες. Μια κοπέλα ήταν δεν ήταν 20 πλησίασε ένα χρυσό δαχτυλίδι με μια κόκκινη πέτρα και το φόρεσε. Σηκώθηκε τότε ένα χοντρός κουστουμάτος με πούρο και έκανε νόημα να την φέρουν στο δωμάτιό του. Μια – μια διάλεγαν και αυτές δαχτυλίδι και έτσι διάλεγαν στη τύχη την μοίρα τους. Κάθε δαχτυλίδι ήταν και μια πρόσκληση .
Κανένα δικαίωμα επιλογής κανένα δικαίωμα αλλαγής. Του ανήκες για πάντα. Τα μωρά τα φρόντιζαν μέχρι να μεγαλώσουν και να περάσουν και αυτά τη δοκιμασία της επιλογής.

Ήμουν και εγώ λέει ένα τέτοιο κορίτσι. Ευτυχώς δεν είδα που κατέληξα. Με ξύπνησε η γάτα μου.
Βασικά με ενόχλησε πολύ αυτό το όνειρο.  Γιατί μπορεί  το όνειρο να ήταν υπερβολικό σαν κατάσταση αλλά ουσιαστικά συμβαίνουν αυτά. Όχι με αυτό το τρόπο αλλά πολλές χώρες έχουν ακόμα αφαιρέσει τα δικαιώματα των γυναικών και όσες χώρες υποτίθεται έχουν δώσει δικαιώματα έχουν εξαιρέσεις αντρών που τα καταπατούν .

Τώρα θα μου πείτε τι μας τα λες αυτά καλή μου κοπέλα. Ε και εγώ θα σας πω ότι είχα να γράψω καιρό και ήθελα να μοιραστώ κάτι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου